023 Think.Create.Produce s’incorpora a Barcelona Tech City per a promoure propostes innovadores audiovisuals

Barcelona, 23 d’abril de 2020.- 023 Think. Create.Produce i Barcelona Tech City, associació sense ànim de lucre que agrupa a més de 1.000 empreses del sector tecnològic i digital, han signat un acord de col·laboració per a promoure desenvolupament de propostes innovadores audiovisuals.

D’aquesta manera, 023 Think.Create.Produeix aposta fermament per l’ecosistema tecnològic i digital com a font de solucions innovadores que es puguin aplicar a la indústria de la creació de continguts.

David Puig, CEO de 023 Think.Create.Produce, afirma que “l’acord amb Barcelona Tech City ens apropa a les empreses clau de la ciutat i ens permet un intercanvi creatiu en un moment de plena eclosió de l’audiovisual. Avui diem que “el contingut és rei”, i col·laborant amb el sector tecnològic i digital de Barcelona estic segur que podrem aprofitar aquest moment i treure tot el potencial”.

L’agència creativa, que s’incorpora com a partner corporatiu,  cerca propiciar el desenvolupament de l’audiovisual com a llenguatge bàsic de comunicació per a les marques i tot tipus d’entitats, facilitant que puguin arribar al seu públic a través de nous tipus de continguts i noves narratives.

Segons destaca Miquel Martí, CEO de Barcelona Tech City, “les innovacions del sector tecnològic i digital permeten ampliar els horitzons de la creativitat, generant noves possibilitats amb contingut i narratives transmèdia. Les empreses creatives tenen el repte d’ajudar a incorporar els continguts audiovisuals a les noves maneres de comunicar-nos en les empreses. Com a Associació, Barcelona Tech City ha pogut comptar amb les propostes creatives de 023 Think.Create.Produeix per a donar conèixer la gran quantitat de material audiovisual generat en el Tech Spirit Barcelona, donant-li un valor afegit a les jornades permetent allargar la vida d’aquest contingut de qualitat.”

Vídeo Hello, Barcelona Tech City: https://vimeo.com/410149628

————-

Sobre 023 Think.Create.Produce

023 és una Agència Creativa i Productora de Barcelona, nascuda l’any 2005. Desenvolupem tot tipus de continguts creatius per a la comunicació de les marques, donis dels formats més establerts com la publicitat, brand vídeo i product vídeo, fins a noves narratives per a Xarxes Socials i formats emergents com els esdeveniments online i experiències digitals.

Treballem per a marques internacionals i locals amb una forta presència de sectors clau per a l’economia. Entre els nostres clients estan HP, SEAT i Grup Volkswagen, Grifols, Henkel o IESE, entre altres.

La nostra cultura de treball ens ha portat a desenvolupar un equip versàtil i amb tota mena de talents per a poder atendre les necessitats dels nostres clients, amb els quals ens agrada establir una relació de confiança i proactividad ja siguin multinacionals o entitats locals amb necessitats més puntuals.

Barcelona Tech City és una associació privada sense ànim de lucre creada per emprenedors que representa a més de 1.000 empreses del sector digital i tecnològic de Barcelona. Col·labora amb startups, empreses, universitats, escoles de negoci, inversors i administracions públiques, amb l’objectiu de consolidar Barcelona com un hub tecnològic internacional i promoure la innovació.

L’associació està creant un Campus Urbà Tecnològic que inclou diferents espais: Pier01, un hub tecnològic de referència a Europa; Pier 03, un hub especialitzat en blockchain; PalauetTech, un espai de trobada social per a l’ecosistema; així com Canòdrom de Península, centrat en videojocs i indústries digitals.

Vols ser membre de Barcelona Tech City?
Més info