Barcelona Blockchain Spirit tanca l’última jornada del Tech Spirit Barcelona

• La mobilitat 5G, les Smart cities i el paper de Catalunya com hub d’emprenedoria industrial protagonitzaran l’últim dia del Tech Spirit Barcelona
  • 450 empreses han participat en el Tech Spirit Barcelona i s’han celebrat més de 1.000 reunions de negoci, segons ACCIÓ

Barcelona, 26 de febrer de 2020-. Tech Spirit Barcelona, la iniciativa sorgida de manera espontània després de la cancel·lació del 4YFN i el Mobile World Congress (MWC) i liderada per Barcelona Tech City, culmina demà amb quatre conferències organitzades per la Cambra de Comerç de Barcelona sobre el blockchain, les Smart cities, l’era de les constel·lacions LEO i el paper de Catalunya com hub d’emprenedoria industrial que tindran lloc a la Casa Llotja de Mar de la Cambra.

La segona jornada de Tech Spirit Barcelona ha congregat més de 200 fons durant el Iberian Venture Capital Conference. Així mateix, també ha tingut lloc una taula rodona moderada per Ignasi Costas, de DWF-RCD, sobre com preparar un exit (venda de la startup) que ha protagonitzat Lucas Carné, cofundador de Privalia, Iñaki Ecenarro, cofundador de Trovit; i Miguel Vicente, cofundador de Antai VB. Els ponents, que han destacat la preparació com a part fonamental per a aconseguir un exit, han conclòs l’acte assegurant que fa falta més “temps, maduresa i ambició” de l’ecosistema perquè siguin les companyies d’aquí les que comprin. En aquest sentit, s’han mostrat optimistes respecte als pròxims anys, afirmant que “tindrem molt bones notícies de les scale-ups de Barcelona”.

Les jornades Tech Spirit Barcelona, que tindran lloc fins al 27 de febrer, estan destinades a emprenedors, inversors, empreses, estudiants i organitzacions vinculades al sector emprenedor. En aquest sentit, la Agència Catalana per a la Competitivitat de l’Empresa del Departament d’Empresa i Coneixement (ACCIÓ), assegura que aquests dies 450 empreses han participat en Tech Spirit Barcelona i s’han celebrat més de 1.000 reunions de negoci.

Tech Spirit Barcelona ha aglutinat més de 45 activitats entre el dimarts i el dijous a la Casa Llotja de Mar de la Cambra de Comerç de Barcelona i un centenar d’esdeveniments en tota la ciutat.

Sobre Tech Spirit Barcelona
Organitzada per Barcelona Tech City, Tech Spirit Barcelona és una iniciativa sorgida de manera espontània després de la cancel·lació del 4YFN i Mobile World Congress. L’esdeveniment, gratuït, se celebrarà del 23 al 27 de febrer i comptarà amb 45 activitats a la Llotja de Mar de la Cambra de Comerç de Barcelona, 108 esdeveniments en tota la ciutat, prop de 60 ponents nacionals i internacionals i més de 100 inversors de capital de risc.
Tech Spirit és un moviment inclusiu, transversal que vol donar cabuda a tota l’energia que bull a la ciutat en una setmana clau per a l’ecosistema emprenedor digital i tecnològic. Amb aquest objectiu, s’ha articulat una proposta completament nova amb un programa central d’activitats que tenen com a escenari l’edifici de la Llotja de Mar, i que també incorpora propostes creades per altres organitzacions, en els espais del Pier01 i en altres espais als quals es donarà visibilitat a través de l’agenda i de la web de Tech Spirit Barcelona: https://techspirit.barcelona/
Entre els 60 conferenciants, internacionals i nacionals, es troben el xef Ferran Adrià, Glovo, Holaluz, eDreams i TravelPerk; així com representants de ImaginBank de CaixaBank, Uber, Seat, Telefónica i InnoCells del Banc Sabadell.
L’organització està liderada per Barcelona Tech City juntament amb l’Ajuntament de Barcelona, la Generalitat de Catalunya, Govern d’Espanya, Mobile World Capital Barcelona, Consorci de la Zona Franca, Cambra de Comerç de Barcelona, BSM i altres institucions de l’ecosistema.
La iniciativa, que només se celebrarà enguany, està liderada pel Barcelona Tech City i compta amb el suport de CaixaBank, Banc Sabadell, Telefónica, Epson, Acciona, Grup Sorigué, DWF-RCD, Meetmaps, Watchity, Social Point, Institut Català de Finances, així com el treball de Firma, Llorente y Cuenca (LLYC), Mortensen, McCann, Meetmaps, Watchity, La Famiglia i El Palauet.
Barcelona Tech City és una associació privada sense ànim de lucre creada per emprenedors que representa a més de 1.000 empreses del sector digital i tecnològic de Barcelona. Col·labora amb startups, empreses, universitats, escoles de negoci, inversors i administracions públiques, amb l’objectiu de consolidar Barcelona com un hub tecnològic internacional i promoure la innovació.
L’associació està creant un Campus Urbà Tecnològic que inclou diferents espais: Pier01, un hub tecnològic de referència a Europa; Palauet Tech, un espai de trobada social per a l’ecosistema; així com Canòdrom de Península, centrat en videojocs i indústries digitals.
Vols ser membre de Barcelona Tech City?
Més info