Barcelona Tech City i Mobile World Capital Barcelona donen més de 200 tauletes a l’Hospital Universitari Vall d’Hebron

Els dispositius serviran per a facilitar la comunicació dels pacients amb els seus familiars, que no poden acompanyar-los. Aquesta donació pretén ajudar en una situació tan complexa com la que estem vivint a causa de la crisi sanitària per Covid-19.

Barcelona, 7 de maig de 2020 – Barcelona Tech City i Mobile World Capital Barcelona lliuren més de 200 tauletes a l’Hospital Universitari Vall d’Hebron gràcies a la campanya llançada el mes d’abril passat “Tauletes per als malalts (tots) de l’Hospital Universitari Vall Hebron”.

A través d’aquesta iniciativa, s’han distribuït més de 200 tauletes a l’Hospital Universitari Vall d’Hebron perquè els pacients ingressats puguen mantenir i millorar el contacte amb els seus afins. Aquesta donació pretén aportar el seu gra d’arena en una situació tan complexa com la que estem vivint a causa de la crisi sanitària per Covid-19.

A pesar que els casos de Covid-19 han baixat, la majoria dels pacients de Vall d’Hebron continuen sense la possibilitat de rebre visites dels seus familiars per raons epidemiològiques. Barcelona Tech City i Mobile World Capital Barcelona han volgut ajudar proporcionant dispositius per a millorar el contacte amb els seus afins. En aquest cas, les videoconferències són el millor aliat per a mantenir el contacte entre tots dos, a més de facilitar l’entreteniment de les persones ingressades.

El projecte s’ha realitzat a través de la plataforma de micromecenatge migranodearena i ha comptat amb la indispensable col·laboració de: Rakuten TV, Cisco, Makenai, Vodafone, Samsung España i SEUR.

Peu de foto: Eduard Martín, director del programa 5G de MWCapital, Dr. Antonio Roman, Director Asistencial de l’Hospital Universitari Vall d’Hebron, Fran Garcia, Director de Comunicació, Estratègia Comunicativa i Atenció Ciutadana i Miquel Martí, CEO de Barcelona Tech City.

———-

Barcelona Tech City és una associació privada sense ànim de lucre creada per emprenedors que representa a més de 1.000 empreses del sector digital i tecnològic de Barcelona. Col·labora amb startups, empreses, universitats, escoles de negoci, inversors i administracions públiques, amb l’objectiu de consolidar Barcelona com un hub tecnològic internacional i promoure la innovació.

L’associació està creant un Campus Urbà Tecnològic que inclou diferents espais: Pier01, un hub tecnològic de referència a Europa; Pier 03, un hub especialitzat en blockchain; El Palauet, un espai de trobada social per a l’ecosistema; així com Canòdrom de Península, centrat en videojocs i indústries digitals.

Sobre Mobile World Capital Barcelona

Mobile World Capital Barcelona és una iniciativa que impulsa el desenvolupament digital de la societat i ajuda a millorar la vida de les persones a nivell global.

Amb suport públic i privat, MWCapital centra la seva activitat en quatre àrees: l’acceleració de la innovació a través de l’emprenedoria digital; la transformació de la indústria mitjançant la tecnologia digital; el creixement del talent digital entre les noves generacions i els professionals; i la reflexió sobre l’impacte de la tecnologia en la nostra societat. En conjunt, els nostres programes estan transformant de manera positiva l’economia, l’educació i la societat.

MWCapital acull MWC Barcelona i va fundar 4 Years From Now [4YFN], la plataforma de negocis per a la comunitat de startups present en tots els esdeveniments de MWC a tot el món.

Sobre Vall d’Hebron Barcelona Hospital Campus

El Vall d’Hebron Barcelona Hospital Campus és un parc sanitari de referència mundial on assistència, recerca, docència i innovació es donen la mà. Contribuïm a la societat com millor ho sabem fer: posant la suma del nostre talent al servei dels pacients d’avui i del demà.

Vols ser membre de Barcelona Tech City?
Més info