Barcelona TechCity crea un espai de trobada social per a l’ecosistema digital i tecnològic de la ciutat

Projecte Urban Tech Campus

Partint del concepte d’espai de trobada social/ Club, la nova web comptarà amb espais de treball i reunions, així com la possibilitat d’organitzar reunions i esdeveniments tant amb partners i associats de Barcelolona Tech City com a terceres parst. En un ambient relaxat, també oferirà un ampli ventall d’activitats que combinen la tecnologia amb altres àmbits de coneixement com la cultura, l’art o la gastronomia.

Barcelona, 6 de junyde2019.-BarcelonaTechCity, Associació privada que reuneixa més de 800 empreses i startups en l’àmbit digital i tecnològic de Barcelona, ha anunciat la incorporació d’un nou espai com a part de la seva estratègia de creació d’un campus urbà tecnològic.

Situat a El Palauet Living de Barcelona, un antic palauet modernista situat a la zona central del Passeig de Gràcia, convertit en un allotjament amb un especial èmfasi Internacional, l’Associació el convertirà en un punt de trobada per a l’ecosistema local i internacional representat per Barcelona Tech City.

Amb aquest projecte diferencial en el sector, l’Associació pretén apropar l’energia i l’esperit que es respira en el Pier01 a un espai diferent on es troba el grup d’ actorsdels sectors digital i tecnològic, servint com a punt de Trobada social en un ambient relaxat.

La bona acollida i reconeixement aconseguit amb la PIER01 ens ha mostrat quesentit tenir més espais a la ciutat que responen a un creixement tecnològic o a l’activitat sectorial però que també suposen punts de trobada i socialització de l’ecosistema, tant a nivell local com internacional”, subratlla Miguel Vicente, presidentde BarcelonaTechCity.

Aquest nou espai -en format Club- fomentarà la interacció de la tecnologia amb temes com l’art, l’esport, la cultura, el pensament crític, la literatura o la gastronomia. Adreçat a persones vinculades a l’ecosistema de Barcelona i especialment a l’Associació, en aquest espai es realitzaran activitats divulgatives, exposicions i afterworks, per promoure la interrelació de la tecnologia i el món dels Negoci amb diferents àrees de coneixement.

Barcelona Tech City proposa un espai que afavoreix la inspiració, la creació i l’intercanvi d’idees a través de la interrelació amb altres àrees de coneixement en un ambient lúdic i distès. Aquest nou espai, gestionat per l’Associació, també estarà obert al conjunt de l’ecosistema.

El palauet, edifici projectat per Pere Falqués al 1906, és una joia de l’arquitectura modernista situada al cor de Barcelona. El Palau compta amb sis salons per a esdeveniments, alguns amb capacitat de fins a 200 persones, distribuïts en tres plantes. En ells, l’Associació, juntament amb diferents entitats, desenvoluparà un programa d’activitats dinamitzaran l’ecosistema.

Amb aquest acord volem emprenedors reconeguts, però també nouvinguts, inversors i altres agents de l’ecosistema tant local com internacional, tenen un punt de trobada en què poden abordar diferents temes des d’un enfocament diferent en Un entorn diferent de l’habitual. A la vegada, volem que l’espai sigui un punt transversal que fomenti i inspiri noves idees i noves iniciatives“, explica Miquel Martí, director general de Barcelona Tech City.

El palauet s’afegeix al campus tecnològic urbà que està desenvolupant l’Associació i que inclou el Pier01-reconegut per Forbes com un dels sis millors hubs tecnológics del món-el Pier03, situat als Porxos d’en Xifré, seu del Hub de  Blockchain de l’Associació i també de l’històric restaurant 7 portes, A més de l ‘eix de la indústria cultural ide jocs situat al canòdrom i fruit de l’acord amb Peninsula.

Estem contents de col·laborar en aquest projecte amb el Barcelona Tech City i obrir les portes del palauet com un espai de trobada únic per a l’ecosistema digital i tecnològic de Barcelona, amb l’esperança de ser el punt de referència de la trobada social de la Múltiples activitats nacionals i internacionals, i col·laborar en la projecció del posicionament de Barcelona com a Hub tecnològic a escala mundial“, afegeix Jana Santamaria, directora del Palauet.

L’espai, actualment disponible per a la celebració d’esdeveniments, està sent preparat per estar plenament operatiu a nivell de Club en les pròximes setmanes. En aquest sentit, l’Associació ha incorporat Eva Rosell per liderar aquest projecte des de l’àrea executiva. Durant els últims deu anys Eva ha adquirit una àmplia experiència en la creació de continguts en l’àmbit de l’oci urbà en empreses com Atrapalo i Letsbonus.

Vols ser membre de Barcelona Tech City?
Més info