BeAgency es converteix en Corporate Partner de Barcelona Tech City reforçant la seva aposta per les empreses de l’ecosistema

Barcelona, 15 de juliol de 2020 – BeAgency, l’agència de publicitat MAO (Mobile, Audiovisual, OmniChannel) especialitzada a construir i comunicar marques en entorns digitals, i Barcelona Tech City, associació privada sense ànim de lucre que representa a més de 1.000 empreses dels sectors digital i tecnològic amb base en Barcelona, han signat un acord per a impulsar la generació de continguts audiovisuals per a entorns digitals.
Cada vegada són més les empreses que trien la publicitat digital per a donar a conèixer els seus productes i serveis. Aquesta realitat ve definida per la creixent penetració del comerç online i l’exigència dels consumidors en el moment de compra. Els reptes del futur de la publicitat digital passen per la intel·ligència artificial i la realitat virtual, entre altres, per a millorar la transparència de les empreses i oferir serveis més personalitzats.

Amb aquest acord, BeAgency reforça la seva aposta per l’ecosistema emprenedor de la ciutat al costat de Barcelona Tech City, aportant els seus coneixements en creació i comunicació en formats digitals al voltant del #BrandFormance®, per a impulsar la generació de continguts audiovisuals.

“Com a part activa de l’ecosistema emprenedor de la ciutat des de la nostra fundació i, especialment, des del nostre trasllat al Pier01 del qual es compleixen ara 4 anys, la nostra vinculació amb Barcelona Tech City ha estat molt estreta. Estem molt contents de poder aportar, amb aquest acord, el nostre coneixement en generació de continguts de qualitat a un dels principals hubs tecnològics d’Europa”, comenta Micky Ribera, CEO i coFounder de BeAgency.

Segons Miquel Martí, CEO de Barcelona Tech City, “reforçar la relació de BeAgency amb Barcelona Tech City ens permet acostar encara més l’experiència i el talent de l’agència de publicitat a l’ecosistema tecnològic i digital de la ciutat. Amb aquest acord, companyies, empreses de nova creació i altres organitzacions de l’Associació tindran més a prop un partner amb gran experiència en la comunicació digital.”
———————–

Sobre BeAgency

Beagency.com és una agència de publicitat omnicanal amb ADN digital especialitzada en BrandFormance, crear branding que converteix. Entre els seus clients actuals destaquen L’Oréal, CaixaBank, Levis, Uniqlo, i Pans&Company, a més d’un gran nombre de startups a les quals han ajudat a construir marca i créixer.

Barcelona Tech City és una associació privada sense ànim de lucre que representa a més de 1.000 empreses dels sectors digital i tecnològic amb base en Barcelona, col·laborant amb els diferents agents que componen l’ecosistema emprenedor de Barcelona: emprenedors, startups, pimes, corporacions, universitats, escoles de negoci, organitzacions públiques i privades, signatures de consultoria i inversors. Els principals objectius són consolidar la ciutat com hub tecnològic internacional i potenciar la innovació entre els diferents agents que componen l’ecosistema emprenedor de Barcelona, que ocupa a més de 50.000 professionals. El projecte Urban Tech Campus de Barcelona Tech City està integrat en aquest moment per la seu en el Pier 01 a Palau de Mar; el Pier 03 en l’edifici Els Porxos d’en Xifré; i l’espai social Palauet | Barcelona Tech City.
Vols ser membre de Barcelona Tech City?
Més info