Damm inaugura un espai dedicat a la innovació a Barcelona Tech City

•  La companyia, immersa en el seu procés de Transformació Digital, reforça el seu vincle amb Barcelona Tech City convertint-se en main partner de l’associació
  • L’espai Estrella Damm Pier01 servirà de hub tecnològic a la companyia i als professionals del sector.

Barcelona, 20 de març del 2019.-Barcelona Tech City, associació que aglutina startups i emprenedors del sector digital i tecnològic de la ciutat, ha anunciat l’ampliació de l’aliança que manté amb Damm, convertint a la companyia cervesera en main partner del projecte. En aquest context, Estrella Damm inaugura un nou espai en el Pier01, edifici situat en el Palau de Mar, que acull a un centenar d’organitzacions, des de startups a laboratoris d’innovació dels sectors digital i tecnològic.

Situat en un dels hubs tecnològics més innovadors a escala internacional, l’espai d’Estrella Damm es convertirà en un lloc de referència per a la celebració d’esdeveniments centrats en digitalització, innovació i tecnologia. Al seu torn, servirà com a punt de trobada per a professionals del sector que vulguin compartir idees en un ambient que promou la inspiració, la creació i el desenvolupament de projectes innovadors. Damm reafirma d’aquesta manera la seva aposta per la transformació digital, un dels eixos vertebradors de la companyia.

“L’aposta ampliada de Damm com Main Partner de Barcelona Tech City és un clar exemple de com les grans organitzacions que porten integrada la marca Barcelona van afrontant de manera decidida la transformació digital. Per a nosaltres és d’especial rellevància aquest grau d’implicació. La creació de l’espai Estrella Damm en el Pier01 persegueix l’objectiu de tenir una antena activa per a la detecció de nous models de negoci d’interès i de talent i startups amb els quals Damm pugui col·laborar. Esperem que, a través de les diverses activitats organitzades en l’espai Estrella Damm enfocades a la innovació i el coneixement, s’estimuli la creació de nous projectes”, assegura Miquel Martí, CEO de Barcelona Tech City.

Com a main partner de Barcelona Tech City, Damm es compromet a mantenir el seu suport a la consolidació de la ciutat com hub tecnològic internacional, fomentant el desenvolupament del sector digital i tecnològic de Barcelona. Així mateix, la companyia reforça el seu vincle amb l’associació, ampliant la seva implicació directa en els projectes i el programa d’activitats
desenvolupats per Barcelona Tech City.

“A Damm mantenim un fort compromís amb la innovació tecnològica i la digitalització. Aquest nou espai servirà a Damm per a impulsar processos transformadors en l’àmbit digital, ja que estarem més a prop d’aquest magnífic ecosistema digital, i que, sens dubte, ens incentiva a innovar. És essencial unir forces amb institucions com Barcelona Tech City, que fa un magnífic treball per a impulsar el sector digital i tecnològic internacional des de Barcelona”, senyala Laura Gil, directora de Transformació Digital de Damm.

Creada per emprenedors d’èxit, Barcelona Techc City és una associació privada sense ànim de lucre que representa a més de 800 empreses dels sectors digital i tecnològic amb base a Barcelona, col·laborant amb els diferents agents que componen l’ecosistema: emprenedors, startups, pimes, corporacions, universitats, escoles de negoci, organitzacions públiques i privades, signatures de consultoria i inversors. Els principals objectius són consolidar la ciutat com a hub tecnològic internacional i potenciar la innovació entre els diferents agents que componen l’ecosistema emprenedor de Barcelona.

L’Associació va posar en marxa al 2016 el projecte Pier01 amb l’objectiu de convertir-se en un espai tecnològic de referència a Europa. Situat al Palau de Mar (La Barceloneta), en els seus gairebé 11.000 metres quadrats agrupa 100 empreses i startups amb més de 1.000 professionals. Actualment ja s’ha completat el projecte de Pier01, en el qual s’ha seguit la filosofia d’incorporació de startups i emprenedors a més de proposar un espai de trobada d’aquestes amb el sector empresarial tradicional i el corporatiu amb la finalitat de facilitar l’acostament entre tots dos entorns. Barcelona Tech City està treballant per a l’ampliació del hub, amb la incorporació de nous emplaçaments i partners per a crear un Campus Urbà Tecnològic que inclogui diferents hubs. www.barcelonatechcity.com

Sobre Damm

Damm actualment està present en més de 120 països. La companyia va ser fundada el 1876 pel mestre cerveser alsacià August Kuentzmann Damm i avui és un dels principals líders en el sector alimentació i begudes, amb presència en el sector logístic i distribució. Disposa de 14 fàbriques a la península Ibèrica, on produeix i envasa més de 17M d’hectolitres de cervesa, aigua, refrescos, llet i batuts. El 2018 la seva facturació va superar els 1.250 milions d’euros i la plantilla total de l’empresa es va situar en més de 4.300 persones a tancament d’any.

Vols ser membre de Barcelona Tech City?
Més info