Dockers® i Barcelona Tech City uneixen forces per a donar als emprenedors la confiança que necessiten per a superar els nous reptes d’aquests temps

Barcelona, 29 d’abril de 2020.- Dockers®, la marca de roba, i Barcelona Tech City, organització privada sense ànim de lucre que treballa per a accelerar l’ecosistema tecnològic de la ciutat connectant les seves companyies amb talent internacional i inversors, han anunciat que començaran a col·laborar per a donar als emprenedors la promoció, inspiració i suport que necessiten per a prosperar en aquests moments d’incerteza.

En un món que ha semblat detenir-se, aquesta col·laboració pretén no sols adaptar-se al context actual, sinó potenciar l’esperit emprenedor de la ciutat establint noves sinergies i oportunitats

Actualment Barcelona Tech City representa a més de 1.000 companyies del sector tecnològic i digital de la ciutat i té com a objectiu posicionar a Barcelona com un hub internacional de referència.

Joan Calabia, Brand Màrqueting Director Dockers® Europe diu: “Dockers® sempre ha promogut la innovació i la disrupció, així que els nostres valors i ADN no poden casar millor amb els de Barcelona Tech City. Barcelona Tech City representa l’ethos de l’estil de vida Always On, és clar que ells no necessiten un vestit! A més, Barcelona està en la primera línia de la cultura startup i en la cura pel medi ambient, així que serem allí per a ajudar! Per definició, una crisi és un moment en el qual les oportunitats floreixen, en el qual els individus i els col·lectius s’alcen per a innovar i trobar noves solucions. Volem celebrar aquestes històries i ser part d’elles. És moment que les marques passin del ‘storytelling’ al ‘storydoing’!”.

Dockers®, recolzant les ments més innovadores, disruptivas i atrevides des de 1986

Amb l’objectiu de tenir èxit en un món en el qual les accions importen més que les paraules, Dockers® anima als emprenedors a seguir la seva passió, desafiar l’statu quo, i estar còmodes, de manera que puguin centrar-se en els seus objectius i desenvolupar tot el seu potencial. La marca de roba va crear en 2017 #DockersChallengers, una plataforma en la qual individus extraordinaris que treballen per a crear un impacte positiu en el món, conten les seves històries i col·laboren.

Segons Miquel Martí, CEO de Barcelona Tech City, “l’acord amb Dockers, pel qual s’incorpora com a Global Partner, ens permet incorporar a l’ecosistema una de les marques de retail més reconegudes a nivell internacional. La filosofia de Dockers: “per a canviar el món no necessites vestit” està alineada al 100% amb la nostra, especialment en aquests moments de crisi sanitària en els quals les startups i els emprenedors estan aportant la seva innovació. Aquesta col·laboració ens permetrà posar en valor totes les iniciatives innovadores que la companyia impulsa en àmbits diversos com els continguts, nous materials i sostenibilitat i impacte i alinear-les amb el sector emprenedor, del qual esperen ser companys de viatge en el desenvolupament de la seva estratègia”.

Des de la seva creació l’any 1986, Dockers® és la marca que està darrere d’aquells que intenten aconseguir tots els seus objectius, tant en el treball com en la vida. La marca va crear el “Casual Friday” en 1992, amb el qual va revolucionar la manera en la qual tots vestim en el treball. Avui Dockers® cerca portar el look casual més enllà dels divendres, i demostrar que tothom pot aconseguir la seva millor versió, sense la necessitat de portar un vestit.

————-

Sobre la marca Dockers®:

Dockers® és la marca de referència en khakis des de fa més de 30 anys. Introduïda per primera vegada en 1986 a San Francisco, Dockers® ha estat en el cor del moviment “casual”, oferint productes de qualitat per a cada ocasió. Les nostres innovacions i detalls sempre han buscat tenir un propòsit, no seguir a una tendència. Per això, en Dockers® tenim una àmplia gamma de khakis i altres peces de màxima qualitat, versatilitat i confort. Sempre impecables. Sempre preparats. Always On. La marca Dockers® és una divisió de Levi Strauss & Co. disponible en 60 països, en 6 continents. Per a més informació sobre la marca Dockers®, els seus productes i botigues, si us plau visita http://www.dockers.com.

Sobre Barcelona Tech City:

Barcelona Tech City és una associació privada sense ànim de lucre creada per emprenedors d’èxit en 2013. Actualment representa a més de 1.000 empreses dels sectors digital i tecnològic amb base en Barcelona, col·laborant amb els diferents agents que componen l’ecosistema emprenedor de la ciutat: emprenedors, startups, pimes, corporacions, universitats, escoles de negoci, organitzacions públiques i privades, signatures de consultoria i inversors.

Els principals objectius són consolidar la ciutat com hub tecnològic internacional i potenciar la innovació entre els diferents agents que componen l’ecosistema emprenedor de Barcelona, que ocupa a 30.000 professionals.

Barcelona Tech City va posar en marxa en 2016 el projecte Pier01 amb l’objectiu de convertir-se en un espai tecnològic de referència a Europa. Situat a Palau de Mar (La Barceloneta), en les seves gairebé 11.000 metres quadrats agrupa 100 empreses i startups amb més de 1.000 professionals i ha estat reconegut per Forbes com un dels sis hubs més innovadors del món. Barcelona Tech City està treballant en la creació d’un Campus Urbà Tecnològic amb la incorporació de nous hubs, alguns especialitzats en tecnologies amb gran potencial com IA o Blockchain i altres enfocats en sectors com a mobilitat. Com a part d’aquesta iniciativa, s’ha incorporat Canòdrom by Peninsula com hub de videojocs i indústries culturals.

Recentment l’Associació ha incorporat dos nous espais: el Pier03, amb un hub especialitzat en blockchain i situat molt prop del Pier01, i El Palauet, un punt de trobada social per a l’ecosistema.

www.barcelonatechcity.com

Vols ser membre de Barcelona Tech City?
Més info