L’ecosistema emprenedor de Barcelona organitzarà les jornades d’emprenedoria Tech Spirit Barcelona

Barcelona, 14 de febrer de 2020.– Ahir va tenir lloc a l’espai Estrella Damm del Pier01 una reunió entre la Junta Directiva de Barcelona Tech City amb l’Ajuntament de Barcelona, la Generalitat de Catalunya, Mobile World Capital i altres institucions de la comunitat startup, per a posar en marxa amb gran celeritat una iniciativa que agruparà una sèrie d’activitats i conferències de foment de l’emprenedoria previstes per als dies 24, 25 i 26 de febrer.

Aquestes jornades d’emprenedoria, obertes a l’ecosistema tant local com internacional, aglutinaran trobades de networking entre els emprenedors que acudeixin i els fons d’inversió internacionals que ja tenien previst visitar Barcelona en aquestes dates. A més, es posaran en marxa noves activitats orientades a promoure l’intercanvi entre les startups que acudeixin i els diferents fons internacionals.

Tech Spirit Barcelona serà el nom d’aquestes jornades, ja que aquestes han sorgit des de la base de startups i per iniciativa dels emprenedors de l’ecosistema d’una manera espontània. D’aquesta manera es pretén que l’ecosistema de startups que té gran activitat en aquestes dates mantingui l’oportunitat de tenir accés a nous clients i inversors per a palanquejar el seu creixement.

Segons Miguel Vicente, President de Barcelona Tech City, “aquesta iniciativa ha sorgit de manera espontània, des de la base de l’ecosistema emprenedor, i ha tingut una resposta magnífica i immediata per part de tots els agents implicats i demostra la força, l’activisme, solidesa i la solidaritat de l’ecosistema tecnològic de Barcelona.”

Nombroses entitats, empreses i startups s’han posat a la disposició del grup impulsor per a col·laborar en les jornades, obertes a tot l’ecosistema local i internacional, demostrant la gran unitat de l’ecosistema de Barcelona.

——————-

Barcelona Tech City és una associació privada sense ànim de lucre creada per emprenedors d’èxit en 2013. Actualment representa a més d’1 000 empreses dels sectors digital i tecnològic amb base a Barcelona, col·laborant amb els diferents agents que en formen part de l’ecosistema emprenedor de la ciutat: emprenedors, startups, pimes, corporacions, universitats, escoles de negoci, organitzacions públiques i privades, signatures de consultoria i inversors.
Els principals objectius són consolidar la ciutat com hub tecnològic internacional i potenciar la innovació entre els diferents agents que componen l’ecosistema emprenedor de Barcelona, que ocupa a 30.000 professionals.
Barcelona Tech City va posar en marxa en 2016 el projecte Pier01 amb l’objectiu de convertir-se en un espai tecnològic de referència a Europa. Situat a Palau de Mar (La Barceloneta), en les seves gairebé 11.000 metres quadrats agrupa 100 empreses i startups amb més de 1.000 professionals i ha estat reconegut per la revista Forbes com un dels sis hubs més innovadors del món. Barcelona Tech City està treballant en la creació d’un Campus Urbà Tecnològic amb la incorporació de nous hubs, alguns especialitzats en tecnologies amb gran potencial com IA o Blockchain i altres enfocats en sectors com a mobilitat.
Com a part d’aquesta iniciativa, s’ha incorporat Canòdrom by Peninsula com hub de videojocs i indústries culturals.Recentment l’Associació ha incorporat dos nous espais: el Pier03, amb un hub especialitzat en blockchain i situat molt prop del Pier01, i El Palauet, un punt de trobada social per a l’ecosistema.

www.barcelonatechcity.com

Vols ser membre de Barcelona Tech City?
Més info