Innomads s’uneix a Barcelona Tech City per a impulsar la innovació i accelerar l’evolució del sector immobiliari

Ambdues organitzacions treballaran per a fomentar la innovació, l’emprenedoria i la col·laboració entre corporacions i startups, construint un ecosistema que doni resposta als reptes del sector.

Barcelona, 9 de juny de 2020 – Amb aquest acord, Innomads es converteix en Corporate Partner de Barcelona Tech City, l’associació que representa a més de 1.000 empreses del sector digital i tecnològic a Barcelona, per a contribuir al posicionament de la ciutat com un dels prinicipals hubs a nivell internacional.

L’objectiu d’aquest acord és fomentar la unió entre corporacions i startups en el sector immobiliari, sobretot en innovació, emprenedoria i col·laboració, facilitant l’accés a coneixement i tecnologia a un sector que està en procés de redefinició i, al seu torn, donar resposta als nous reptes que es plantegen.

Per a Innomads, formar part del Barcelona Tech City significa estar en primera línia de les últimes tecnologies i tendències. “La transformació digital i social implica noves formes de vida i treball que estan canviant la manera en la qual interactuem amb els espais. Les empreses del sector hem d’assegurar la generació de valor per a continuar sent rellevants en el futur”, comenta Mireia Garcia, CEO d’Innomads.

Innomads és un hub d’innovació del sector immobiliari que connecta i aposta per empreses, startups i inversors de l’ecosistema per a construir el futur i aprofitar les oportunitats que presenta la transformació digital en la reconfiguració dels espais de treball.

“Com ja estem veient, l’aplicació de la tecnologia en el sector del Real Estate està sent fonamental en el seu desenvolupament i tindrà un paper essencial en el futur del món immobiliari. Amb aquesta aliança apostem per avançar en el Proptech i fer front als reptes del sector, que passaran per l’adopció de metodologies de negoci associades a les startups i la incorporació de tecnologies com el blockchain, el big data o la realitat virtual i augmentada, per esmentar algunes”, afirma Miquel Martí, CEO de Barcelona Tech City.

—————————–

Sobre Innomads

És un Hub d’Innovació del Real Estate que connecta els diferents actors de l’ecosistema per a evolucionar models de negoci i definir nous serveis i productes que donin resposta a les noves formes de vida i treball de les persones.

Innomads centra la seva activitat en quatre línies de treball: detecta i entén les noves tendències i les seves implicacions en el sector; dissenya nous productes i serveis sobre la base de les noves necessitats del mercat; acompanya a les startups per a la validació del seu model de negoci i desenvolupament d’habilitats; i impulsa el creixement de les Proptech creant models de col·laboració amb les corporacions.

Barcelona Tech City és una associació privada sense ànim de lucre creada per emprenedors d’èxit el 2013. Actualment representa a més de 1.000 empreses dels sectors digital i tecnològic amb base a Barcelona, col·laborant amb els diferents agents que componen l’ecosistema emprenedor de la ciutat: emprenedors, startups, pimes, corporacions, universitats, escoles de negoci, organitzacions públiques i privades, signatures de consultoria i inversors.

Els principals objectius són consolidar la ciutat com hub tecnològic internacional i potenciar la innovació entre els diferents agents que componen l’ecosistema emprenedor de Barcelona, que ocupa a 30.000 professionals.

Barcelona Tech City va posar en marxa en 2016 el projecte Pier01 amb l’objectiu de convertir-se en un espai tecnològic de referència a Europa. Situat a Palau de Mar (La Barceloneta), en els seus gairebé 11.000 metres quadrats agrupa 100 empreses i startups amb més de 1.000 professionals i ha estat reconegut per Forbes com un dels sis hubs més innovadors del món. Barcelona Tech City està treballant en la creació d’un Campus Urbà Tecnològic amb la incorporació de nous hubs, alguns especialitzats en tecnologies amb gran potencial com IA o Blockchain i altres enfocats en sectors com la mobilitat.

Com a part d’aquesta iniciativa, s’ha incorporat Canòdrom by Peninsula com hub de videojocs i indústries culturals.

Recentment l’Associació ha incorporat dos nous espais: el Pier03, amb un hub especialitzat en blockchain i situat molt prop del Pier01, i El Palauet, un punt de trobada social per a l’ecosistema.

www.barcelonatechcity.com

Vols ser membre de Barcelona Tech City?
Més info