La consultora 19N s’integra a Barcelona Tech City per donar suport a l’ecosistema emprenedor en l’àmbit de les polítiques públiques

Amb aquest acord, 19N s’integra com Corporate Partner de l’Associació per reforçar el perfil de l’associació en el camp de les polítiques digitals tant a nivell local com a internacional.

Barcelona, 26 de març de 2019.- Entendre el context regulatori i social de l’ecosistema on les companyies operen és essencial per a la viabilitat de projectes disruptius que engeguen algunes startups. Per això, 19N Strategies, una consultora experta en temes de política i assumptes públics, amb seu a Barcelona, s’ha integrat com Corporate Partner a Barcelona Tech City, associació privada sense ànim de lucre que agrupa a més de 800 empreses dels sectors digital i tecnològic de la ciutat.

La consultora de polítiques públiques 19N Strategies està especialitzada en economia digital i de plataformes i ofereix serveis d’anàlisis de polítiques públiques i relacions governamentals. 19N ajuda a empreses i organitzacions disruptives de l’àmbit digital a dotar-se d’una bona estratègia de diàleg i co-innovació amb el sector públic.

“La consultora 19N s’incorpora a l’Associació com un agent clau per al desenvolupament de l’ecosistema a Barcelona.  En sectors cada vegada més regulats, aquesta col·laboració amb 19N Strategies permetrà als associats de Barcelona Tech City comptar amb suport tècnic especialitzat i amb àmplia experiència en qüestions relatives a la regulació i govern de la disrupció tecnològica”, destaca Miquel Martí, CEO de Barcelona Tech City.

Aquesta aliança té com a objectiu principal reforçar les capacitats de l’Associació en el debat sobre polítiques públiques i canvi regulatori en l’àmbit digital. L’acord pretén ajudar a les empreses que formen part de Barcelona Tech City a organitzar-se i canalitzar les seves inquietuds en relació amb el sector públic.

“És una gran oportunitat per impulsar l’ecosistema i unir-nos a la comunitat tecnològica i emprenedora de la ciutat com a actor que reforci les seves capacitats tècniques en l’àmbit de les polítiques i els assumptes públics”, comenta Àngel Mesado, Managing Partner de 19N Strategies.

Peu de foto, d’esquerra a dreta: Àngel Mesado, Managing Partner de 19N Strategies; Mar Alarcón, Cofundadora de 19N; i Miquel Martí, CEO de Barcelona Tech City

Sobre 19N

19N Strategies és una consultora de polítiques públiques especialitzada en economia digital i de plataformes fundada per Mar Alarcón (fundadora i CEO de socialcar.com) i Àngel Mesado (ExResponsable de Polítiques Públiques en Airbnb). 19N ajuda a empreses i organitzacions disruptivas de l’àmbit digital a dotar-se d’una bona estratègia de diàleg i co-innovació amb el sector públic.

Creada per emprenedors d’èxit, Barcelona Tech City és una associació privada sense ànim de lucre que representa a més de 800 empreses dels sectors digital i tecnològic amb base a Barcelona, col·laborant amb els diferents agents que componen l’ecosistema emprenedor de Barcelona: emprenedors, startups, pimes, corporacions, universitats, escoles de negoci, organitzacions públiques i privades, signatures de consultoria i inversors. Els principals objectius són consolidar la ciutat com hub tecnològic internacional i potenciar la innovació entre els diferents agents que componen l’ecosistema emprenedor de Barcelona, que ocupa a 30.000 professionals.

Barcelona Tech City va engegar en 2016 el projecte Pier01 amb l’objectiu de convertir-se en un espai tecnològic de referència a Europa. Situat en Palau de Mar (La Barceloneta), en les seues quasi 11.000 metres quadrats agrupa 100 empreses i startups amb més d’1.000 professionals. Actualment Barcelona Tech City està treballant per a l’ampliació del hub, amb la incorporació de nous emplaçaments i partners per crear un Campus Urbà Tecnològic que inclogui diferents verticals com Blockchain, ciències de la vida i videojocs, entre uns altres. www.barcelonatechcity.com

Vols ser membre de Barcelona Tech City?
Més info