Mobile World Capital Barcelona concentra la seva activitat al Pier01 de Barcelona Tech City

• Les oficines s’adapten a un nou model organitzatiu que potencia el teletreball, la mobilitat i el treball per objectius

Barcelona, 25 de setembre de 2020 – Mobile World Capital Barcelona deixa l’edifici MediaTIC i unifica tota la seva activitat al Pier01 de Barcelona Tech City. Aquesta decisió pretén reforçar la connexió amb l’ecosistema local i enfortir la posició de Barcelona com a capital mundial del mòbil. L’espai s’ha adequat físicament per esdevenir en unes oficines dinàmiques, flexibles i adaptables al nou model organitzatiu de MWCapital, en el que es potencia el teletreball, la mobilitat i el treball per objectius.

Fins ara, les instal·lacions de MWCapital al Pier01 Barcelona Tech City estaven ocupades pel seu programa d’innovació The Collider i les 14 startups constituïdes des de la seva creació (2017). Amb l’inici d’aquesta nova etapa, aquest espai també inclourà l’activitat de l’àrea de tecnologia de la Fundació i serà una mostra permanent de les propostes desenvolupades des de 5G Barcelona amb, per exemple, una piràmide hologràfica o un mapa que mostra l’activitat de recerca i pilots en 5G a la ciutat de Barcelona, a més del laboratori The Thinx 5G Barcelona, impulsat juntament amb Telefónica. Així mateix, l’activitat de MWCapital en el camp del talent, amb Barcelona Digital Talent, o la realitzada des de Digital Future Society per avaluar l’impacte de la tecnologia en la nostra societat també es concentraran en aquest emplaçament.

En la primera trobada a la nova seu de MWCapital entre la Fundació i Barcelona Tech City, Carlos Grau, CEO de MWCapital, ha afirmat que “aquesta decisió referma la vinculació entre les dues institucions i obre noves vies de col·laboració que caldrà explorar en els propers mesos”. Per la seva banda, per Miquel Martí, CEO de Barcelona Tech City, “és un honor per l’associació acollir en el nostre espai del Pier 01 a una organització clau en l’evolució de l’ecosistema tecnològic de Barcelona. Aquesta proximitat ens permetrà consolidar els projectes conjunts actual i crear-ne de  futurs”.

Sobre Mobile World Capital Barcelona
Mobile World Capital Barcelona és una iniciativa que impulsa el desenvolupament digital de la societat i ajuda a millorar la vida de les persones a escala global.

Amb suport públic i privat, MWCapital centra la seva activitat en quatre àrees: l’acceleració de la innovació a través de l’emprenedoria digital; la transformació de la indústria mitjançant la tecnologia digital; el creixement del talent digital entre les noves generacions i els professionals; i la reflexió sobre l’impacte de la tecnologia a la nostra societat. En conjunt, els nostres programes estan transformant de manera positiva l’economia, l’educació i la societat.

MWCapital acull MWC a Barcelona i és la fundadora de 4 Years From Now (4YFN), la plataforma de negocis per a la comunitat de startups present a tots els esdeveniments de MWC a tot el món.

Barcelona Tech City és una associació privada sense ànim de lucre que representa a més de 1.000 empreses dels sectors digital i tecnològic amb base a Barcelona, col·laborant amb els diferents agents que componen l’ecosistema emprenedor de Barcelona: startups, pimes, corporacions, emprenedors, universitats, escoles de negoci, organitzacions públiques i privades, firmes de consultoria i inversores.

Els principals objectius de l’associació són consolidar la ciutat com a hub tecnològic internacional i potenciar la innovació entre els diferents agents que componen l’ecosistema emprenedor de Barcelona, que ocupa a més de 50.000 professionals. El projecte Urban Tech Campus de Barcelona Tech City està integrat en aquest moment per la seu al Pier01 a Palau de Mar; el Pier03 a l’edifici Els Porxos d’en Xifré, i l’espai social Palauet.

Per a més informació:
Estel Estopiñan – Mobile World Capital Barcelona
eestopinan@mobileworldcapital.com

Elisa Álvarez– Roman
e.alvarez@romanrm.com
Mamen Martí – Barcelona Tech City
mamen.marti@barcelonatechcity.com

Vols ser membre de Barcelona Tech City?
Més info