OVHcloud es converteix en Corporate Partner de Barcelona Tech City

● La multinacional europea ofereix a les startups solucions específiques de cloud per impulsar la innovació.

Barcelona, ​​23 de Febrer de 2021.- El grup europeu OVHcloud aposta pel teixit emprenedor català i ha signat una aliança amb Barcelona Tech City per convertir-se en Corporate Partner de l’associació, que es reforça com a eix vertebrador de l’ecosistema digital i tecnològic.

OVHcloud és una multinacional consolidada que va començar com startup a França fa més de 20 anys. La companyia es presenta com l’alternativa tecnològica europea amb solucions cloud transparents i sobiranes, que garanteixen els més alts nivells de seguretat i protecció de les dades, sense bloquejos tecnològics ni costos ocults. Així mateix, OVHcloud compta amb un programa per startups que ajuda a les empreses emergents a impulsar el seu creixement exponencial a escala internacional, gràcies a la infraestructura cloud gratuïta, l’assessorament tècnic i l’ecosistema del grup. Per OVHcloud, l’acord amb Barcelona Tech City constitueix un pas endavant en l’expansió del seu programa de startups, oferint el seu suport i recursos a totes aquelles startups i empreses joves que posin el cloud al centre del seu model de negoci i desenvolupament.

“Més de 2.000 startups han format part del nostre programa d’innovació en tot el món des del 2015. Amb aquest acord volem amplificar la nostra presència local i oferir, de la mà de Barcelona Tech City, una alternativa tecnològica que permeti als emprenedors catalans innovar més àgilment i de manera segura a través del cloud”, valora Jonathan Clarke, responsable del programa per startups d’OVHcloud al sud d’Europa.

Per a Barcelona Tech City, aquesta incorporació reforça la seva base de partners tecnològics i d’abast internacional. Barcelona Tech City, com a entitat que vertebra l’ecosistema d’innovació, digital i tecnològic, representa més de mil emprenedors i socis fundadors de startups i empreses involucrades en negocis tecnològics, i compta amb 70 companyies partners.

Miquel Martí, CEO de Barcelona Tech City, ha explicat que “OVHcloud amplia el coneixement i l’oferta de serveis tecnològics a l’abast de totes les empreses del nostre ecosistema. La seva entrada com Corporate Partner reforça el nostre posicionament tecnològic i la visibilitat de l’ecosistema de Barcelona a nivell internacional “.

Barcelona Tech City és una associació privada sense ànim de lucre que vertebra l’ecosistema digital i tecnològic de Barcelona. Va ser creada el 2013 per un grup d’emprenedors per posicionar la ciutat com un dels principals hubs tecnològics i digitals a nivell internacional. L’associació impulsa el creixement de l’ecosistema digital i tecnològic i promou la transformació del model econòmic i dels sectors tradicionals a través de la tecnologia. Barcelona Tech City representa més de mil emprenedors i socis fundadors de startups i empreses involucrades en negocis tecnològics, i compta amb 70 companyies partners. Promou les connexions i el coneixement entre tots els agents de l’ecosistema per potenciar el talent, l’emprenedoria, la inversió i la competitivitat de les empreses; en un context de projecció internacional i cuidant l’impacte de la tecnologia en la societat. El projecte Urban Tech Campus, que desplega la innovació a la ciutat, està integrat en aquest moment per la seu al Pier 01 a Palau de Mar; el Pier 03 en l’edifici Els Porxos d’en Xifré; i l’espai social Palauet.

Sobre OVHcloud

OVHcloud és un proveïdor mundial i líder europeu del cloud que gestiona 400.000 servidors en els seus 32 datacenters situats a 4 continents. En els seus 20 d’anys d’història, el grup ha desenvolupat un model integrat que brinda el control complet de la seva cadena de valor, des del disseny i la construcció dels seus servidors i els seus datacenters a l’orquestració de la seva xarxa de fibra òptica. Aquest enfocament singular permet a OVHcloud donar servei, de manera independent, als seus 1,6 milions de clients en més de 140 països. Avui en dia, OVHcloud ofereix als seus clients solucions d’última generació que combinen el rendiment, la previsibilitat dels preus i la sobirania total sobre les seves dades per donar suport al seu creixement amb total llibertat.

Vols ser membre de Barcelona Tech City?
Més info