Visita d’Enisa a Barcelona Tech City

El conseller delegat d’Enisa, José Bayón López, i Jordi García Brustenga, director d’Operacions, amb motiu de la seva visita a Barcelona, van mantenir ahir diferents reunions amb emprenedors de Barcelona Tech City, una associació privada sense ànim de lucre que representa més de 800 empreses del sector tecnològic, que té l’objectiu de promocionar Barcelona com a base de referència en el sector digital i amb qui Enisa té signat un conveni de col·laboració des de 2014.

Presidida per Miguel Vicente i amb Miquel Martí com a director general, l’Associació va posar en marxa el 2016 el projecte Pier01 amb l’objectiu d’esdevenir un espai tecnològic de referència a Europa. Situat a Palau de Mar (La Barceloneta), en els seus gairebé 11.000 metres quadrats agrupa 100 empreses emergents i consolidades amb més de 1.000 professionals. La revista Forbes l’assenyala com un dels sis hubs més innovadors del món.

El 2018 Enisa ha donat suport a Catalunya a 162 operacions, amb un desemborsament de prop de 18 milions d’euros, ocupant el segon lloc de finançament en la classificació per comunitats autònomes.

Entre les empreses visitades es troba el fons Antai Venture Builder, que participa a les empreses emergents Corner Job, Carnovo, Deliberry, MyPoppins, Capital Cell, Housfy i Byhours.
Així mateix, han mantingut reunions amb les empreses emergents B-wom, MyPoppins, TeamEQ o Drivy, dins l’espai de coworking de Barcelona Tech City. Totes aquestes empreses han estat finançades per Enisa.
Enisa és una empresa pública adscrita al Ministeri d’Indústria, Comerç i Turisme, a través de la Direcció General d’Indústria i de la Petita i Mitjana Empresa, que des de 1982 participa activament en el finançament de projectes viables i innovadors, impulsats per pimes i emprenedors.

Vols ser membre de Barcelona Tech City?
Més info